maandag 26 mei 2014

Dit ben ik, hier ben ik!

Beter laat dan nooit, zeggen ze soms. Dat is denk ik zeker het geval bij deze blog! Er zijn zoveel blogs dat ik betwijfel of mensen deze ook nog eens willen lezen. Maar, zoals in mijn favoriete film 'Sidney White' wordt gezegd over de blog 'peoples punisher' : "It's not about being read, it's about being written!". En zo is het maar net. Ik hou van schrijven en zet mijn gedachten graag op papier. Ook deel ik graag mijn verhalen! En dat ga ik dus doen op deze pagina. Zoals ieders leven is ook mijn leven een chaos! Iedereen leeft in een bepaalde chaos op een bepaalde manier, denk ik. Maar er is ook veel leuks aan dat chaotische leven!

Jullie weten nu een beetje waarom ik deze blog ben gaan schrijven. maar wie ben ik? Lisa. Dat is het korte antwoord. Beetje uitgebreider? Ook goed. Mijn naam is dus Lisa, zoals ik al zei. Ik woon in Leeuwarden op kamers sinds vorig schooljaar. Ik kom uit een klein dorpje uit Groningen, dus dit was best nog een stap voor mij! Van een grote boerderij waar ik gepamperd werd door paps en mams, naar een flatje waar ik alles zelf moest doen! Gelukkig heb ik drie leuke (vrouwelijke)  huisgenoten. Allemaal student. Of nouja, zo goed als student. Kortom, een gezellige bende. Ik studeer dus vanaf 2013 SPH. Dit staat voor Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Waar ga ik dan zoal over schrijven? Over alles in mijn leven als vrouwelijke aanstormend therapeutisch talent, student en natuurlijk gewoon als jonge vrouw van 19. Onderwerpen die waarschijnlijk voorbij komen flitsen? Make-up tutorials of tips, hair styling tips, hoe kook je lekker, gezond en goedkoop, waar kan je leuk uitgaan, welke muziek vind ik oké, hoe is het nou om te studeren en ga zo maar door! Een mengelmoesje van alles in mijn leven. Want mijn leven draait niet om één ding. Nee.

Mijn wereld staat op zijn kop!
 en daarom heet mijn blog dus zo ;)

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten